Tisdag

Idag har det varit en fruktansvärt intensiv dag på jobb. Jag har haft 12 klippning och en slingning + jag fick jobba över 30 min pga av olika själ så som att någon boka in en tjej med fruktansvärt tjockt hår. Helt sinnes så tjockt det var. Tog man ihop håret i en svans blev ju fan 10 cm diameter. Brukar ta 30 min för mig att klippa en långt hår men i sådana fall behöver man oftast 45-60 min. Men det fick inte jag,  någon var så snäll och boka in henne halv sex när vi stänger sex.
Smått iriterrande faktiskt. Sedan är det alltid bra att städa innan man går och det var heller inte gjort så det fick jag också fixa så det slutade med 30 min över tid. Men men jag biter ihop och tar det med arbetskamraterna imorgon.
Bara för att chefen har semester så ska man inte slöa sig utan hjälpas åt att hålla snygg och rent.

Efter jobb blev det mycket bättre. När jag kom hem hade Fredrik redan kommit hem så klart i och med jag var hemma kl 19! Camilla och Dennis var även hos oss. Jag fixa till mig sedan gick vi upp till lilla torg och satt oss på Espresso house.
Jag tog mig en kyckling bulgur sallad och vatten, hade ju inte hunnit få i mig något sedan lunchen. Dom andra tog en go latte med en kaka =)


Efter fikan blev det en promenad hem till Camilla som bor bara en bit från där vi bor. Jättefin lägenhet hade hon. Vi kollade en film så var fruktansvärt dålig minns inte ens vad den hette. Så det blev rätt mycket snack emellan också hehe. Sedan promenerade vi hem igen så vi kom hem för en stund sen. Som alltid har vi alltid lika trevligt med mycket skratt när vi umgås med Camilla och Dennis =) även om filmen var helt värdelös haha. En lyckad kväll alltså

Nu ska sova
2009-07-22 @ 00:01:44 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0