Tjingeling

Då var det Tisdagskväll redan. Idag har jag haft super mycket att göra på jobb =)
Förmiddagen hade jag en färg kund, en klipp + sling, 2 st klippning, en färg +klipp och sista 3h timmarna hade jag 6 klippningar =)  Riktigt härlig väder är det idag också, på lunchen satt jag i solen och njöt  och åt ensuper god kycklingsallad.
Jag har fått dille på "Smörgåsbutiken" som ligger på Limhamn deras sallad, mums riktigt god är den. Tror jag ätit den var varannan dag på lunchen nu i 2 veckor =)

Nu är jag hemkommen och fått lite i magen. Fredrik är fortfarande sjuk  så det är lite tråkigt, ska snart muntra upp honom lite  genom att klippa honom jag vet han jättegärna vill det =) inte för att han blir friskare för det men lite gladar kanske =)

Ha en underbar tisdagskväll
Kram på er

2009-07-14 @ 19:48:16 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0