Torsdag kväll och jag får erkänna det är lite pirrit nu...

Jobbade över 20 min ikväll men det är okej jag är ju ledig imorn weeii =)
Efter jobb gick jag till Alda hon bor ett stenkast från salongen. Var ju bara tvungen att titta på hennes lägenhet. Hon har nämligen varit riktigt flitig det senaste dagarna och målat om och köpt en massa fina saker till hemmet. När jag kom upp till henne så var det som en helt ny lägenhet hon hade gjort det sååååååå fint!!!
Du e så duktig snäckan!


När jag kom hem så åkte jag och Fredrik och handla lite inför morgon dagen.
Vad händer imorgon då?
Jo,
Imorgon kl 07.10 ska vi åka hem till min lille mämmi. Sen ska hon lämna oss på svågertorp.
Där efter åker vi över bron och hoppar av på Kastrup.
Sedan vet jag inte mer...hihi så spännande

Det är så här att när Fredrik fyllde år i maj. Fick han en resa (Weekend) av sin bror och det är den vi ska åka på nu.
Då bestämde Fredrik att inte berätta för mig vart vi ska utan ha det som en överraskning.
I samband med denna resa ska vi även fira vår 3 års dag som var den 3/6.

Oavsett vart jag hamnar imorgon så tror jag det kommer bli helt underbart. Bara att får komma bort från Malmö med min älskling är så mysigt!

Natti Natti
Heejpåådiig
2009-07-03 @ 00:18:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: alda

tack snäckan ;D jag blev riktigt nöjd själv :D

Love you... sancka om att du kommer bli chockad imorgon :D hehe ... Puss

2009-07-03 @ 00:55:41
URL: http://aldacindrak.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad myyys. :) hoppas ni får alldeles, alldeles underbart!!! :) pouss.

2009-07-03 @ 23:02:52
URL: http://sandla.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0