Vilken härlig dag!

Idag har jag bara jobbat halva dagen. Det är lite lugnar nu på jobb nu mitt all semester och värmen och så.
Jag tog ut halva dagen som semester så jag slutade kl 13. Riktigt härligt!
När jag slutat hämtade lille mämmi upp mig. Vi körde och köpte varsin fullkornsbaugette sedan körde vi till upp till Lidegröd för att plocka blåbär =) Jag tror vi höll på i 2h sen orka vi inte mer, man får sjukt ont i ryggen och stå och bocka sig så.
 

När vi kom hem till mämmi igen så vägde vi blåbären och vi har plockat ihopa 5,4kg blåbär jisses haha.
Sedan tog jag mämmis bil och körde hem till pappa. Han är själv hemma nu för I och D är i Jävle.
Så vi grilla lite och snacka en massa.

När jag kom hem blev det att rensa blåbären....puh, va ju jobbigare än att plocka dom hehe. Tog 2h och rensa dom så jag blev klar för en liten stund sen =)
nu ska jag göra mig klar för sängen är helt slut!

Natti Natti
2009-07-10 @ 00:31:35 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0