Aldrig mer!

Jag har inte hittat någon bil ännu så jag lånar mammas då och då. Efter jobb tog jag bussen hem för att hämta bilnycklarna. Tog sedan 5:an mot Husie där lille mämmi bor. Från oss till Gustav var helt okej men sen.. jisses.
För det första var där massa pensionärer så luktade illa sen så var där så fruktansvärt mycket folk att det var värre än när man står på Stor Torget under malmöfestivalen. Sen så kändes det som om ja var utomlands. Jag har aldrig sett så många olika nationaliteter samtidigt! Från det jag gick  hemmifrån tills jag var hemma igen tog 1,5 timme. Det är sjukt!
Den turen blir det aldrig mer ska jag säga er!!!
Måste hitta en bil snart, ja börjar bli desperat!!!!

2009-06-15 @ 20:33:48 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, fy! riktigt äckligt. tur malmö inte är så stort, skönare att gå dit, vart man än ska... + motion på köpet. =P

2009-06-15 @ 22:56:31



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0