Bio

Som ja skrev tidigare blev det en lugn kväll, jag stod i valet och kvalet att hänga med Fredrik, Andreas och Daniel och se Terminator Salvation. I sista sekund så bestämde jag mig för att hänga med =)
Vi var på entré, var första gången jag var på bio där. Det är ju helt nytt och fräscht där och utrymmet för benen var kanon. En sak som kanske är löjligt av mig att reagera på är att när filmen är slut då bara går folket ut och låter sitt skräp ligga kvar på golvet och rent ut sagt så ser där förjävligt ut efteråt. Jag menar hur svårt är det att ta med sig skräpet ut och slänga det i papperskorgarna precis vid utgången????!!!! Suck!!!  Hahaha nu låter jag som en tant som bara klagar men fan var bara tvungen att skriva om det.
Hur som helst var filmen riktigt bra tyckte jag. Den var nästan två timmar lång och dom gick så snabbt.
Helt klart en film att rekommendera!
2009-06-08 @ 00:11:45 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0