Då var det dags att

Lägga om kosten lite. Jag har kört i nio veckor nu, att inte äta pasta, ris, potatis, bröd osv..( utom när jag hade min ätardag) Tyckte det funka bra i början men nu har det stått still länge, för länge så då får man göra något åt det.Jag fick tips av en god vän på ett 6 veckors matschema som jag tänkte testa. Ska dock börja med 4 veckor för sedan ska jag och Fredrik åka  iväg över en hel helg i juli där jag inte kommer ha möjlighet att utföra detta. Det är ett sex dagars schema och EN ätardag då jag får äta vad jag vill.Det ska bli kul att se vad jag kommer få för resultat. Jag kommer för överigt att träna som vanlig och jag ska gå minst 45 min morgonpromenad varje dag!


Matschemat ser ut på följande:


06.00 Minst 45min morgonpromenad
07.30 Fiberhavregrynsgröt
09.40 Protein shake
13.10 Kycklingfilé kryddat med dragon
1 port Bulgur
1tsk linfröolja
16.10 Protein shake
19.15 Samma som lunchen + ev krossade tomater till
22.00  Glutamin / protein shake

Ex Mån,Tis,Ons,Tors,Fre,Sön (lör-ätardag)

Jag startar på onsdag den 3/6!
Då jävlar då ska jag får rätt på denna body
2009-06-01 @ 20:56:24 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det samma matschema för varje dag?

2009-06-01 @ 22:49:38
Postat av: Emelie

dåligt med grönsaker! :)

2009-06-03 @ 21:35:04
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0