Fredag

Så härligt med Fredag. Dagen har gått väldigt fort idag, tror det beror på att vi haft så fruktansvärt mycket att göra på jobb =) Men det är bara kul. Efter jobb satt jag bara i en toning på Alda så tog bussen hem lite senare. Nu när jag äntligen kommit hem så har jag bara packat upp lite saker och ska snart äta lite. Fredrik är och spelar match så han kommer inte hem förrän senare. Blir en lugn kväll, tänkte passa på att sjunga lite karaoke nu när han inte är hemma hihi.
 



Imorgon ska vi ha fest för Fredrik för att han har fyllt år så det blir fullt ös här då. Mer om det imorgon


Ha en super trevlig kväll allesammans!!

2009-06-05 @ 19:59:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0