Kommit av mig lite..

Imorse blev det en 73 min lång powerwalk. Riktigt härligt väder ute =)

Det har blivit lite dåligt med stryketräningen på sistone. Jag har tyvärr inte samma kraft på sommaren när allt pollen är i luften än på höst, vinter och vår. Jag har allergi medicin men man blir väldigt hängig av den och har då ingen kraft alls. Så det blir nog mesta dels powerwalk för min del nu framöver för att hålla igång förbränningen. Jag kommer försöka gå ner på gymmet 2 dagar i veckan så att jag kan köra igenom alla muskelgrupper, blir då inte lika många övning som innan men tillräckligt så att jag inte tappar muskel massan helt.
2009-06-24 @ 21:36:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0