Kvällens studentfest

Det har varit riktigt trevligt ikväll! Vilken fest dom hade ordnat, jag säger bara, jisses!!. Louise, (som tog studenten) var glad och riktigt på G, så som en student ska va =)
Dom hade en kock på plats som fixade den underbart goda maten och det fanns massor av olika sorters dryck (Fredrik stod för alkoholen och jag för det alkoholfria, jag körde, men jag hade lika kul ändå). Det var trevligt att träffa nära och kära igen, blir inte så ofta nu för tiden, man har ju alltid så fullspäckade scheman men men det får det bli ändring på.

Vill tillägga att familjen som hade studentfesten är ett par helt underbara människor och så himla trevliga. Trivs i deras sällskap med andra ord =)

Nä nu måste jag nanna kudden. Klockan börjar närma sig halv två, är ju jobb imorn.
Kram på er!

2009-06-13 @ 01:28:15 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0