Lite sen...Veckans ros...

Har ju helt glömt bort veckan ros i fredags,
Jag har funderat lite på det här med veckans ros. Det finns så många jag vill ge den till varje vecka så ja blir helt förvirrad  hehe. Jag tror att jag kommer i fortsättningen att ge en person en ros när det är något speciellt. Mmmm så får det bli. Så om det blir varje veckan, var annan eller var tredje der återstår att se. 

Denna vecka får Fredrik min underbara pojvän


och min bästa vän Alda Veckans ros


Där finns en anledning till att ni får denna och ni båda vet varför
Tack för att ni finns!

2009-06-14 @ 22:08:37 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: alda

Love you my BBF (Best Friend Forever):) hiihiii... Du är en otrolig person. Hur ska jag låta bli att inte tycka om dej?? :P du är ju bäst!!! Puss

2009-06-15 @ 01:03:36



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0