Måndag...

Helgen har gått så fort. Har varit skönt att vara ledig hela 3 dagar lör-mån =) jobbade i och för sig bara halv dag i fredags  så var ledig halv den dagen också =)
Jag har inte varit så duktig på att uppdatera bloggen så mycket nu i helgen och det är då framförallt för att jag inte haft tid och att jag knappt varit hemma.

Lördagen gick mest åt att slappa, var rätt bakis efter midsommar så det blev väligt lugnt. Vi kolla film och bara chilla.
Sedan igår söndag, ja vad gjorde jag då. Har haft små ont i halsen ett par dagar som inte velat gå över och igår var det som värst plus min pollen allergi gör inte saken bättre.
Korkad som jag var gick jag en liten extra rund när jag skulle handla frukost på morgonen på 1 timme.
Framåt eftermiddagen kände jag mig ännu sämre, kände mig febrig och tog tempen och jo visst hade jag feber så sov mesta dels resten av dagen. Har inte tid med att vara sjuk nu. (Känner mig lite bättre idag =).

En annan sak som känns väligt konstigt är att jag inte tränat sedan i torsdags...känns inte alls bra..men man ska ju inte träna om man inte känner sig helt 100.
Men imorgon bitti ska ja ner till gymmet om jag mår bättre.

Idag har jag haft en hel dag men min underbara mamma. Varit runt på lite olika ställen och fixat naglar också har jag gjort :-) Jag har även gjort mämmi fin i håret =)
Efter alla ärenden och fixande med mämmi körde hon mig in till stan innan hon skulle hem.
Var inte jättekul i stan, rean har börjat men hittade inget jag tyckte om. Jag hade en sådan dag när man tycker allt sitter hemskt på en och om man väl hittar något så finns inte ens storlek, så det blev inga köp gjorda förutom en Chai latte =)

Nu ikväll fixar jag bara lite med datorn, håller b.la på att redigera bilderna från midsommar :) 


Ha en trevlig kväll!
2009-06-22 @ 21:55:26 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0