Måndag

Dagen idag blev kort på jobb. Jag skulle till läkaren imorse 10.30 så tog ledigt på förmiddagen. Kändes inte lönt och köra till jobb och va där kl 9.00 och sen köra tillbaka hem för att gå till doktorn en timme senare. Så jag satt ihop 3h ledighet med lunchen så började inte förrän kl 13. Rätt skönt faktiskt.
Fick mig ett bra pass på gymmet som jag kunde köra i lugn och ro =)
När jag kom till jobb var min lista full så det var nice =) alltid roligast att ha mycket att göra. Då går dagen lite fortare.
När jag kom hem fortsatte jag "jobba" fixa till min moster.
Sedan åkte jag iväg med Alexander och köpte kina mat =) Biff med Bambo mums :-)

Killarna är här ikväll och kollar finalen i U21 så jag sitter mest här vi datorn och pratar lite med folk på msn surfar runt lite=)
Ha en underbar kväll

Heejppåådiig

2009-06-29 @ 21:00:38 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0