Måndag och jag är ledig

Varannan vecka är jag ledig måndagen. Det är riktigt skönt faktiskt. Men oftast bokar man in så mycket just den dag så man stressar mest hehe. Jag sov ut riktigt ordentlig idag, jag sov tills jag vakna. Jag gör inte det speciellt ofta så jag kände att jag behövde det. 
Hur ser dagen ut då?
Jo, om en liten stund blir jag hämtad av min lille mämmi så ska vi åka och handla lite hårfärger till några väninnor till henne jag ska fixa till deras hår senare i veckan. Efter det ska vi åka till min käre farmor och hälsa på en henne en stund. Man träffar ju inte släkten så speciellt ofta så får passa på när jag är ledig =)



Hörs lite senare

Heejjpåådiiig
2009-06-08 @ 11:24:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0