Måndag

Hur har dagen varit då...
Jag har haft fullt idag på jobb så tiden har gått fort. Jag jobbade över 30 min för att mín sista kund ville ha en helt ny frisyr och då tar det lite längre tid. Både hon och jag blev super nöjda =)
Helt slut var jag efteråt och ville bara hem så fort så möjligt men satte ändå på mina rullorna och åkte hem.
När jag kom hem lagade jag lite mat och njöt av att få sitta ner och ta det lugnt. Jag bakade även ett fiberbröd som Fredrik älskar =) Ja med för den delen men jag tål det inte =( 
lägger upp receptet sen, kan verkligen rekommendera att baka det. Är super enkelt!

Nu ska jag bara ta det lugnt och chilla i soffan.

heejjpååådiig
2009-06-01 @ 22:14:22 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0