Midsommarafton

Då är det midsommarafton idag.  




Själv ska jag snart jobb. Jobbar mellan 9-13 idag så det är helt okej. Jag har tre kunder lång behandlingar också är det stammkunder så det är riktigt skönt. Efter jobb ska jag bara hämta 9 liter jordgubbar jag beställt och sen hem till Alda så ska vi göra oss iordnig där. Sedan blir det att köra hem till oss och plocka upp Fredrik och då har även Theresa och Fredrik kommit.
Efter det bär det av till Vellinge =)
FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST                                                                        

Vi är 17 st som ska hem till Alexander. Vi hjälps åt med maten allihopa sedan äter vi gott, dricker gott kanske några lekar och bara har kul!!!
     
Ser verkligen fram emot kvällen tror den kommer bli riktigt kul!

Ha en underbar midsommar!

Nu ska ja strax pysa till jobb =)
Heejpååddiiggg
2009-06-19 @ 07:58:59 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0