Nu har vi varit duktiga

Vi åt frukost påmed Alda och Anderas. Det blev en Chai Latte och en scones. (som jag dock ångra, blev inte så bra sen på tanke på att där är mjölk i sconesen) Men det var jättemysigt i allafall, vi satt ute, jag och Alda hade varsin filt ,var ju lite kyligt! Sedan gick vi en runda i stan och tittade lite i affärer=)
Efter stan körde vi och handla inför festen ikväll och när vi kom hem började Fredrik städa och jag börja göra maten. Det blev Fajitas tacos idag mums, riktigt gott. Under tiden gjorde jag även kladdkakor i omgångar tills ikväll. Så nu har jag gjort fem stycken kladdkakor, två mjölkfria och tre vanliga =)'



Nä nu måste jag börja göra mig iordning. folket börjar titta in om en timma =)

Ha en super trevlig kväll
2009-06-06 @ 16:50:48 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0