Söndag

Gårdagen var mycket trevlig, över förväntan faktiskt =)
Kvällen började med att vi åkte hem  till Alexander. Vi beställde hem mat. Det blev pizza för killarnas del och jag och Veronica tog bakpotatis med sallad och kebabkött. Sedan började dom förfest för fullt. Själv körde jag så jag höll mig till cola light. När vi skulle köra från Alexander så startade inte min bil =( min nya fina bil =(
Det var startmotorna som klydda så Fredrik och Alexander fick putta bilen medans jag satt vid ratten, styrde och fick lägga den i tväa och starta. Vi fick tillslut igång den och körde vi iväg. Den kändes konstig hela vägen till Helena. Fest var mycket trevlig och det var kul att träffa folk man inte träffat på länge.

Jag och Camilla prata om en väldig intressant sak igår...
Siamesiskatvillingar kan man va av båda könen då? Med en kropp och ett "tjej huvud och ett kill huvud"?
Hur ser resten av kroppen ut? Har ena halvan bröst och  F*tta och har den andra halvan K*K? En stor hand och en mindre hand?
En stor fot en mindre fot? Hmm detta funderade vi mycket över igår Hahaha.

Vid två tiden blev det dags att köra hem. När vi kom ut på motorvägen börja bilen klydda igen...
Jisses säger jag bara.. Mitt på motorvägen började bilen hacka trots jag höll jämn gas och hastighetsmätaren bara gick ner och ner och ner tillslut låg jag i 40 och det gick inte att gasa, Det vara bara att sätta igång varningsblinkers och köra in till sidan och försöka få rätt på skiten. Snacka om att jag var iriterrad!
Efter många om och men kom vi hem väl.
FOTO från festen kommer upp inom kort.

Vad har hänt idag då?

Dagen började med att vi hade tvättid imorse halv åtta. Inte så pigga drar vi oss upp, ner med all tvätt i tvättstugan och sätter igång 2 maskiner. Går  upp lägger oss igen och ställer klockan när maskinerna är klara. Vad händer jo vi hör inte klockan så när där är 30min kvar på vår tvättid vaknar vi. Så det var bara att gå ner ta upp all tvätt vi inte han tvätta och även den blöta och hänga upp i lägenheten.

När vi ätit frukost och gjort oss iordning så skulle jag försöka köra hem bilen till mamma och janne så att dom kunde lämna in bilen hos bilfirman vi köpt bilen av. Men jag kom inte så längre än konserthuset så fick dom komma och hjälpa mig. Så jag tog mammas bil och dom min. Sedan körde jag hem till min farmor i staffanstorp för att hämta henne. Vi skulle på kalas till min kusin. Släktkalaset var helt okej. Sedan körde jag hem lille farmor igen.

 
Är lite ledsen för det med bilen. Gillade verkligen den =( men men vill inte ha den om det bara är skrot. Mamma och janne ska ner på bilfirman imorgon och ordna upp allt.

Heejpåådiig
2009-06-28 @ 21:35:21 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0