Söndag och väldigt trött

Gårdagen blev riktigt lyckad, det var super trevligt. Alla vara glada och riktigt på G  , trots Sveriges förlust mellan Sverige och Danmark i fotboll hehe.  Alla fem kladdkakor gick åt, chips, popcorn mm så det var lätt att duka av imorse, tomma skålar att bara ställa rätt in i diskmaskinen haha.
Det blev utgång senare under kvällen, det blev Harrys rikrigt skoj där också =) Sjukt bra Dj, var lika bra som sist vi va där så vi dansa loss riktigt ordentligt.
 

Harrys får fem pluppa



Vi var inte hemma och hade lagt oss för än efter fyra som man har varit riktigt mör idag. Jag drack inget igår men fan man är lika trött som dom som är bakisar ändå hehe. Tog mig till gymmet iallfall imorse. Dennis och Camilla kom hit med frukost vid halv tolv, en stund efter jag kommit från gymmet. Men var bara dom och Fredrik som åt, jag fick hålla mig till min havregrynsgröt =)  Har varit helt trött hela dagen sov 2,5h timme och vakna för en stund sen och känner mig så trött fortfarande. Kvällen fortsätter att vara lugn....
2009-06-07 @ 18:32:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0