Tisdag

Dagen idag har varit helt okej. Började med att gå ner till gymmet och köra förbränning. Sedan hem och göra sig iordning i lugn och ro. Jag har haft mycket att göra på jobbet så dagen har gått ganska fort. Tog bussen till och från jobb idag, ganska segt faktiskt, missa bussen imorse men sån tur var hann jag iallafall sen regna det när jag skulle hem så var alldeles blöt när jag kom hem :( .. usch va ja klagar...förlåt..
Men måste hitta en bil snart!
Provkörde en Peugeot 206 1.6XSI igår,  riktigt härlig att köra =) får se om det blir en den eller inte. Får reda på prisoch lite annan info ev imorgon =)

Nu ska jag nanna kudden
sov gott med er =)
2009-06-09 @ 23:16:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0