Tisdagens träning

Igår var det tänkt att jag skulle upp tidigt idag och sticka ner till gymmet och köra förbränning och triceps och mage men jag var så frukansvärt trött ,så lat som jag var så låg jag kvar i sängen så länge det bara gick  och tillslut fick jag skynda mig upp och göra mig ordning och köra till jobb.
Men för det ska jag ju inte komma undan hihi =)

Så när jag kom hem efter jobb tog jag på mig träningskläder, linda mina händer, drog igång bra musik och börja mitt eget boxningspass som såg ut följande:


Uppvärmning: 10 min Hopprep

10 min fri slag på säcken
10 min 40 raka slag + 20 situps x 5 gånger
10 min 40 krokar + 20 situps åt höger x 5 gånger
10 min 40 kropps slag + 20 situps åt vänster x 5 gånger
15 min Fria slag
5 min ben lyft



Sammanfattning:
Ja, det gjorde inte så mycket att jag inte tränade imorse. Har kört intensivt träning nu i 70min och boxning är riktigt svettigt och är jobbigare när man slår på säck än när man använder sig av mittsar när man är två. Man hinner vila lite emellan när man gör byte med mittsarnar men när man har säcken slår man på den hela tiden.
Känner mig riktigt nöjd med dagens träning


Heejpåådiig

2009-06-30 @ 21:37:25 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0