Vad har hänt?!?!?!?!?

Hahaha jag blogga inte igår, minns inte när jag missa det sist ;o)

Vad hände igår som var så viktigt så att jag inte hann blogga

Först var det träning på morgonen, sedan jobba hela dagen.
Efter jobb åkte jag och Alda in till stan på Barista. Vi fika och snacka lite. En sak som är jävligt kul det är när man kan bli underhållen på någon annans bekostnad haha Dajana har rätt X underhåller oss. MEN! Lagom är bäst, man ska inte gå för långt och det har det gjort nu!!
Men iallafall efter en stund kom Anna, Lisa och Joni. 





Jag, Alda, Anna, Lisa och Joni gick på bio efter fikan. Vi såg Baksmällan.
 
Det var så jävla bra, klart bästa filmen jag sett på mycket mycket mycket länge! Åh jag skratta så att jag grät!
Det är verkligen en film att rekommendera hihi.
 Den får 10 pluppar av 10 möjliga!





   




Fredag idag, klockan är starx efter fyra. Varför bloggar jag nu?!? Inte på jobb?!?
Nix  Slutade tidigare idag redan klockan 14 =)

Vi ska på student. Fredriks kusin har utsparken, den börjar nu kl 16 men har precis kommit hem så hinner tyvärr inte till skolan men vi ska göra oss iordning nu och sedan åka hem till dom på festen. Vi ska var där ca om en timmer =)

Ha en trevlig Fredags kväll
2009-06-12 @ 16:14:41 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0