Veckan som kommer

Veckan är fullproppade med saker redan och den har inte ens börjat!
Litet smakprov på min veckoplanering:

Måndag: Träna, läkarbesök, jobba, fixa mosters hår
Tisdag: Träna, jobba, fixa Frederikas hår
Onsdag: Träna, jobba, 70 års kalas
Torsdag: Träna, jobba, köra Mc med Peter om vädret tillåter
Fredag: Äka bort över helgen med Fredrik men jag vet inte vart (är en överraskning hihi)

 Har lovat mig själv att försöka att inte stressa upp mig själv trots jag har mycket att göra. Ska utföra allt i lugn och ro med ingen stress. Har en förmåga att stressa upp mig själv och då mår jag inget vidare.

nu ska jag redigera lite bilder från gårdagens fest =)
 heejpåådiigg
2009-06-28 @ 22:00:14 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0