Dagens ilandsproblem

Människor som inte ställer in sin kamera på rätt datum och tid!!!!!!!!



I tre dagar nu har jag hållit på att ändra datum och tid på foton från thailand. ( ca 1600 bilder ) har kommit 1/4 del kanske.
För att dom ska komma i rätt ordning är jag tvungen att göra det, är rätt så trevligt om man får ett sammanhang när man tittar på dom sen.
Fruktansvärt onödig tid på tanke på att om man bara hade ställt in rätt datum och tid en gång från början så hade man slupigt ändra alla bilderna sen!!! ) Bör tilläggas jag har alltid rätt datum och tid i MIN kamera!!

Ursäkt om jag låter otrevlig i mitt sätt men var bara tvungen att få ut lite aggregationer, är smått irriterad på detta!!!
I fortsättningen tar jag bara emot bilder som är rätt inställda ;O)

Tack och Hej
Leverpastej
2009-03-17 @ 00:17:08 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0