Första riktiga gympasset efter semestern!

Träning 9/3

Gjort lite ändring i min träning, som ni ser har har minskat antal rep men det är för att jag har börjat öka mer i vikter.
I 4v ska jag köra så nu. Sedan ändra jag tillbaka till 4x10 men behåller vikten jag slutat på.

Bröst
Pec dec 4x8
Chess press 4x8


Rygg:

Latspul4x8

Row 4x8

Körde även en övning
Reverse fly (maskin) 4x8

30 min cross


Kosten: Kommer räkna kcal nu framöver och tänker köra stenhårt! 1200 kcal har min dietist sagt jag ska köra på under deff och hon har även räknat ut hur många gram kolh, protein och fett jag ska ha.... och en gång i veckan har jag en ätar dag då jag inte räknar kcal så klart ;o)

Dagens kost:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt, mini mjölk (laktosfri), äpple och kanel
Lunch: 2 st majskolvar, lite smör, salt och 150g tonfisk
Mellanmål: Päron
Kvällsmat: 2 dl yoghurt (laktosfri) kanel och päron
Leverpastej
Gurka
Totalt:         1222kcal           


10Mars
Träning:

Ben:
Leg extension 4x8
Leg curl 4x8
Insida/utsida lår 4x8

Mage:
AbCoaster 4x8 (både framåt och på höger/vänster sida)
Benlyft 4x8
Torso rotation 4x8

Kost:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt, mini mjölk (laktosfri), äpple och kanel
Mellanmål: Päron
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Äpple
Mellanmål: Kesella + funlight och 2st morötter
Träning:
Protein + 160g frysta jordgubbar
1 äpple + 1 päron
Proviva blåbär

Totalt: 1201kcal



2009-03-10 @ 23:16:40 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0