Fredag ;O)

Äntligen fredag :) så skönt, det har varit en tung vecka. Men nu e det helg weeiii.

Igår blev det boxning 30 min med Fredrik. Sedan kom Theresa och Fredrik. Var jättetrevligt och Theresa hjälpte mig med bloggen som ni ser. Är hel nöjd :=)
Lite om kosten då...som jag skrivit tidigare så håller jag mig till 1200kcal/dag och det funkar riktigt bra.
Jag har ett program som räknar ut antal kcal, kolh osv, helt perfekt =)
Ska ha min ätardag om lördagar nu framöve,.Under denna veckan tycker jag att jag ser bra resultat ;o)
Jag kommer inte uppdatera kosten så noga som jag gjort tidgare. utan jag kommer skriva kcal och vad jag tränar,
hinner inte mer just förtillfället. och är det någon som undrar något sä är det bara att fråga =)

Ikväll blir det hemma kväll med några vänner så det kommer bli en mysig kväll.

Har en liten hemlis jag inte berättat än ;O) men det kommer ske imorn så ni kommer få veta men inte riktigt än.....

Ha en trevlig kväll på er,

Kramar

2009-03-13 @ 20:57:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0