Fredag och tillbaka till kalla Sverige....

Kom hem från Thailand igår. Gud vad här är kallt. Saknar redan värmen.....

Det var en lång resa och jag var så trött igår när vi kom hem men försökte hålla mig vaken
för att komma in i rätt tidsryttm igen.

Vad som sket den senaste tiden finns på vår reseblogg.
Men kan säga så mycket som att dom sista dagarna i Bangkok blev mest shopping och sånt.
Vi var en dag och åt på Hard Rock Café rätt kul att ha varit där. Har varit på Hard Rock Café i Göteborg en gång innan och resturangerna ser nästan likadana ut =) Köpte med mig ett glas med mig hem som minne hehe.
Igår när vi kom hem gjorde jag allt för att hålla mig vaken, körde till banken för att fixa nytt visakort ( som sluta fungera i Thailand), jag körde och handla för kylen den ekade mest, packade upp lite grejor och så men strax innan kl slog 22 så kunde ja inte hålla ögonen öppna längre och somnade på studs =)

Vaknade först kl 5 imorse men försökte ligga kvar en stund. Så när klockan var sju gick jag upp. Stack ner till gymmet och körde 30 min på crossen =) som jag saknat min träning!!! Kom hem duscha äta frukost ocg nu sitterjag här.
Är rikigt trött nu. ska gå och vila en stund nu, ska till deitisten kl 11.

Hörs sen
2009-03-06 @ 09:58:41 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0