Helt slut....

Jobbat till sju idag, jag har haft full lista hela dagen så jag var ganska trött. Åkte direkt till Triangeln och köpte ett usb och massa dvdskivor så att ja kan bränna ut ett bildspel från Thailand. När jag kom hem packade jag upp all mat jag köpt sedan satt jag igång en bränning på en karaoke skiva =) var bara tvungen och se om den funka hihi.
Den funkade alldeles utmärkt!!! Weeiii Som vi ska sjunga på min födelsedagsfest hihi.

Sedan kom Fredrik hem så åt vi lite tillsammans och efter det klippte jag honom =) så han är snygg tills på lördag då jag ska ha släktkalas :o).
Nu ska jag fortsätta fixa med Thailandsbilderna *suck* men men snart är det klart!

Kram på er
2009-03-18 @ 22:45:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0