Känner mig duktig ;o)

Var på Ikea innan idag med Jack. Han hjälpte mig och bära för att jag skulle köpa en garderob som jag absolut inte kunde bära själv. Var meningen att jag bara skulle ha garderoben men ni vet hur det är att gå på ikea haha. Blev en ny musmatta, batterier och en Cd-fodralsväska. Tänkte ha cdfördralsväskan till mina nya karaoke dvder :o)
 

När jag kom hem monterade jag upp den nya ;o)
För att få en paus i allt monterande så hängde jag med Henke och Veronica hem till Andy och Fredrik kom dit också efter hans fotbolls match. Vi gick en runda på det nya köpcentart "Entré". Kollade lite vad där fanns för affärer och åt middag där.
Jag hittade äntligen mina leggins jag velat ha hur länge som helst ;o)


Efter vi varit på Entré gick vi hem till Andy och fikade lite.
Mycket trevlig eftermiddag tycker jag.
När vi kom hem var jag bara tvungen att fortsätta i sovrummet.
Satt ihop det sista med garderoben
(var bara dörrarna kvar att sätta fast). Jag skruvade ner den gamle garderoben och plockade isär den
så nu finns inte den fulle garderoben längre :o).
Nu e där jättefint i sovrummet....eller ja nästan iallafall.
Fattas bara en byrå vi vill ha på ilva som tillhör vår superfina säng.

Tycker jag fått gjort massor idag och sådana dagar tycker jag om :o)

Ska faktiskt gå och lägga mig nu!
Jag ska upp tidigt imorgon för imorgon SKA jag träna på morgonen!

Natti Natti
2009-03-22 @ 23:14:03 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0