Kost och Träning

Idag har det fått bli en vilodag. Som ja skrev i förra inlägget var jag helt död imorse.
Ska jag vara helt ärlig så det här med naturdieten fy fan vad dåligt jag mått av den.
Måndags var helt okej, första dagen och jag kännde att det var tillräckligt!
Tisdags, blev sämre ,jag tål inte alla ingredrieser i den (laktosen) så mådde ganska dåligt hela dagen och fick i klar språk inte behålla det jag drack heller. Så resultatet blev att jag blev helt svimvärdig i köket på kvällen när jag stod och lagade mat till Fredrik. ;o(  inget kul alls.
Onsdagen, åt 2 st påsar på förmiddagen och lite frukt på eftermiddagen. 
På kvällen sen var jag ju ute och käkade med Alda.
Torsdag idag då, Jag vill ju inte riktigt inse att jag inte tål det så drack 1/3 del imorse sen mådde jag så himla illa så det gick inte ner mer. Så jag får sluta med dom påsarna nu och lyssna på kroppen istället.
Jag är sådan att jag vill testa nya saker och se vad jag får för resultat i min kost och träning är därför jag ändra ja på mycket hela tiden för att hitta den bästa för min kropp.
Man ska man inte må dåligt av att träna och äta "bra mat" utan må bra av det!!

Har mina funderingar på nästa veckas kost och träning. Jag har varit runt och läst om kost och träning på flera sajter 
och jag fått en hel del bra tips!
2009-03-26 @ 23:00:59 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0