Lite roligt faktiskt :o)

När jag gick gymnasiet gick jag och gjorde vid mina naglar hos en tjej inne i stan. Medan jag var kund hos henne så fyllde hennes mamma 60 år och jag sjöng för henne på hennes 60års uppvaktning.
För ett par månader sen stötte vi på varandra på Limhamn på min lunch, vi snackade lite
och hon hade nydligen fått en lite dotter som var jättesöt ;o).
I förra veckan så ringde hon till jobb och frågade mig om jag ville sjunga på hennes dotters dop,
hon ville så gärna det.
Så jag tackade jag så klart :o).
Man tackar inte nej till att få sjunga i kyrkan. Finns ingen bättre plats att sjunga på, akustiken i en kyrka den är grym ;o)
Så den 28e mars ska jag sjunga två stycken låtar för hennes lilla dotter hihi.
Jag ska sjunga " Det vackraste" med Cecilia Vennersten och "Du är allt" med Shirley Clamp.
Det ska blir så roligt hihihi.
2009-03-16 @ 21:16:09 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0