Lördag

Idag känner jag mig mycket piggare =)

Igår kom Andy på besök, Fredrik körde och hämtade honom och så fixade jag maten undertiden.
Jag gjorde hemma gjorda klyftpotaitis, kokta morötter, lövbiff och bearnaisesås.
Sen kom även Alexander, Daniel och Andreas.
Vi satt mest och snackade hela kvällen, kollade Thailandsbilder och tiden gick så fort kom dom gick inte förrän klockan var halv tre hehe. 

Idag lördag sova jag tills jag vakna, rätt skönt ibland. Åt lite frukost och sedan veck jag ihop all tvätt jag tvättat.
Så drygt var ju hur mycket som helst kändes som det aldrig tog slut.

Vi ska på 25 års fest till Andreas ikväll. Vi har redan köpt en present till honom men vi ville ha något litet till så stack in till stan efter vi gjort oss klara och köpte en present till =)  hihi. Gick inom systemet också för att Fredrik skulle ha lite cider. Jag ska köra ikväll så blir nyktert läge för mig ikväll. Men det jag skulle komma till var att han köpte en ny cider,
xide® Jasmine peach, mmm låter så gott hihi. Den ska jag dricks när jag fyller år hihi.
Inte nog med 25 års festen ikväll så ska vi på kalas till Deini min systerson. Han fyllde 11 år i Måndags så vi ska på kalas där innan festen. Så blir en fullspekad eftermiddag och kväll.
Ska blir kul ikväll..


Nu ska jag fixa mig, ska åka om en timme.

Ha en underbar lördag
2009-03-07 @ 15:23:58 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0