Morgon promenad :o)

Idag började jag dagen med en härlig morgonpromenad
på 50min, riktigt skönt ute idag!
Jag hämtade även min kamera på vägen inne på Hertz :o),
Perfekt att jag hann få den innan lördag. Så det har varit en bra start på dagen.
Jag äter ju naturdiet påsarna nu och skulle göra fram till fredag, men det jag glömt skriva i det inläggat när jag tog upp detta var att onsdagen, idag då ska jag byta ut alla mål utom ett.
Anledningen till detta är att jag och Alda hade bestämt sen längre tillbaka att vi skulle äta i stan och sedan gå på bio ikväll. Vi ska se "Dumpa honom".
Så det är så min dag ser ut :o)

Hörs ikväll
ha en trevlig dag!
2009-03-25 @ 08:52:49 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0