Mysig söndag...

Idag har det varit en sådan mysig dag. Jag har verkligen bara gjort det jag känt för.
Jag har fortfarande inte kommit in i rätt tidsrytm än men det är okej nu när man är ledig. När jag ska vara pigg då är jag trött och tvärtom. Det blev sent igår men ändå vaknade jag vid åtta imorse pigg som en lärka. Sedan efter någon timme blir jag trött igen. Har mesta tagit det lugnt idag, tittade på en film innan  "My Best Friend's Girl" heter den =).
Hihi någon som sett den? Tyckte den var rätt rolig plus att jag tycker Kate Hudson är så rolig i sina filmer. Hon är en av mina favorit skåderspelskor =) hihi. Jag menar den filmen hon är med i "How you lose a guy in 10 days"
haha den är ju så bra.

Jag har även tränat boxning idag med Fredrik =)  och det var så skoj, han har lärt mig lite nya slag och sparkar.
Jag har bara träna vanlig boxning innan och då använder man inte sparkar och knän och sånt utan bara slag.
Men Fredrik har tränat kickboxning och taekwondoek och han kan en hel del thaiboxnings slag också så han lärde mig lite sparkar idag =) riktigt skoj faktiskt. Jag köpte nya lindor nu när vi var i Thailand och nya handska så blev invigning på dom idag =) Sedan blev det en runda till Trelleborg och träffa Fredriks mamma och bror med familj. Sedan efter det blev det en runda till vellinge också.

8:e mars idag..tiden går så fort, jag har varit borta från jobb i 1 månad nu, jisses vad lång tid. Känns så konstigt.
Imorgon börjar allvaret igen, ska bli rätt skönt faktiskt att komma in i vardagen igen och min träning och kost och hela faderullan =)

Vadet som killarna hade, är avslutat för Fredriks del det bröts i Thailand hehe. Så något moraliskt stöd är jag inte längre.
Jag kommer köra som jag gjort tidigare, stenhård kost sex dagar i veckan och sedan en ätardag =) funkar rätt bra tycker jag och sedan när det börjar närma sig sommar så blir det lite förändringa men det kommer vi till då ;)

Nä nu måste jag sova, hörs imorn kära vänner

Natti natti
2009-03-09 @ 00:15:39 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0