Ojoj...dåligt av mig

Inget blogg skrivande ingår inte.
Nä men ska jag vara helt ärlig så orkade jag inte. Var först helt slut efter jobb, känner mig helt konstig i huvudet.
Men är väl för att jag inte vant mig än vid vardagen än..

Va hände igår då, hmm..
Jobbade till kl 18, efter det var jag helt slut och för att jag inte skulle somna stack jag ner till gymmet.
Blev ett bra pass tycker jag. Sedan blev det att äta lite och sen soman jag så på nästan direkt.

Dagen idag har varit typ samma,  jobbat, tränat och ätit och nu sitter jag här..sjukt trött ögonen går i kors så blir nog sängen snart för min del..

Tänkte lägga upp lite träning och kost också men sen blir det sängen :)

Hej svej
2009-03-10 @ 22:43:57 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0