Onsdag och sovmorgon

Jag vet inte om jag kan kalla det sovmorgon hehe. Gick upp strax efter sju. Stack ner till gymmet och körde crossen 45 min,  gjort mig iordning och nu sitter jag här och äter frukost och skriver här=). Var riktigt jobbigt på crossen idag.
Var där nere igår kväll och köra 60min cross så det kändes lite i benen idag hehe. Men det e skönt efteråt.
Sedan ja kom hem från Thailand så har jag varit så trött på morgnarna så har inte kört så många morgon pass förutom när jag varit ledig, så är stolt över mig själv att jag orka masa mig upp idag ;o)

Vi var ju hos Zia och Walle igår, vi såg "The Curious Case of Benjamin Button"
The Curious Case Of Benjamin Button (2008)Är en bra film som handlar om ett barn som föds som gammal och som blir yngre och yngre fysiskt sett. Han får namnet Benjamin, och hur han får sitt efternamn hör till historiens gång. Brad Pitt som spelar huvudrollen som Benjamin, gör en extraordinär prestation och som berättare imponerar han stort. Även Cate Blanchett som spelar Benjamins käraste, Diasy, fortsätter att samla stjärnstatus i Hollywood som en av världens bästa skådespelare. Jag vill inte avslöja för mycket om filmen, så jag råder er att se den!
Den är hyllad världen över, dock vissa ratar den totalt.
Vissa kan tycka att den är alldeles för långsam, men det är just det den ska vara. Man ska titta på filmen med ro, och följa med genom Benjamin Buttons liv.

Helt klart värd att se och jag tyckte den var jättebra=)



Nä nu måste jag skynda mig till jobb!
Ha en bra dag =)
2009-03-18 @ 09:31:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0