Söndag...

Dagen igår var skoj men väldigt intensiv. Jag fick super fina presenter och allt gick jättebra.
Sara och Linnea, Fredriks små syskon var kvar här ett par timmar efter kalaset och vi åt middag tillsammans och så.
Sedan kom Sandra, Helena, Henke och Veronica. Vi så Australia, inte alls en film i min smak, den var otroligt seg och det var nog ingen som gillade den precis.

Idag sov jag riktigt länge, enda till klockan 10. Skönt att sova ut ibland :o)
Stack ner till gymmet och körde 30min på crossen. Var riktigt skönt.
Nu är jag hemma igen duschat, gjort mig i ordning, ätit lite frukost och snart ska jag till Ikea =)

Hörs sen
tjingeling

2009-03-22 @ 12:11:27 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0