Tankar och funderingar....

Har ni någon gång varit lite extra uppmärksam på vad folk säger och gör???


Nu på sistone har jag varit uppmärksam och lyssnat mycket på vad människor sagt och på hur människor behandlar varandra...smått deprimerande egentligen.
Jag tänkter ofta så här att "så som jag vill bli behandlad, så ska jag behandla andra"
Men det är fan inte många som tänker likadant! Massor av orättvisa, skitsnack, påhopp av olika slag, besvikelser osv...ja listan kan bli hur lång som helst.
Ingen är perfekt, jag är inte perfekt ,men gång på gång gör många så här mot varandra. Att dom inte inser själva hur orättvisa dom är och hur mycket folk irriterar sig på dom, suck blir så trött...


Jag har en stor dröm, jag vill den ska bli sann, den ska bli sann och då förändras en stor del i min vardag!


2009-03-23 @ 22:15:58 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0