Tisdag och massor att göra =)

Idag har jag haft fullt upp på jobb var dessutom en dubbelbokning så att jag hade
40 min på att klippa 2 st kunder. Men det fixa jag hehe.
Gjorde en hårförlängning i förmiddags. Älskar att göra hårförlängningar, hade bara kunnat göra det en hel dag
 hihi det är så skoj =) Kunden blev super nöjd så båda var nöjda och belåtna när hon gick där ifrån =)

Jag åt lunch med Madde idag också. Vara mycket trevligt, vi har alltid så mycket att prata om så det känns som om man inte hinner säg allt så vi får ses snart igen tycker jag :o)

Nu har jag nyss kommit från jobb, fått lite i magen och ska snart ner på gymmet och köra massor av förbränning!!!
Sedan blir det hem till Zia och Walle och se film ikväll.

Bye bye
2009-03-17 @ 18:36:23 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0