Torsdag :o)

Idag har varit en bra dag tycker jag. Jag jobbade mellan 9-19. Min sista kund är en vän till familjen så det var rätt skönt.
Hon jobbar på Bejoken där dom har massa elektronik saker och hon ska fixa 2 stycken sladdar till mina mikrofoner som är bättre och dessutom mycket länge än vad jag har nu=).  Perfekt att få det fixat nu så vi kan
sjunga karaoke på min födelesdagfest :=)
Inte nog med det så har dom extra stolar hemma som jag skulle få låna några stycken till släktkalaset på lördag och till festen nästa helg! Kan inte bli bättre.
Så efter jobb åkte jag hem till dom och hämtade stolarna.

När jag kommit hem så satt jag på mig träningskläderna och stack ner till gymmet och körde 45min cross.
Har blivit mycket cross den senaste tiden. Jag ska köra enbart förbränning nu i 2 veckor hade jag tänkte och sen köra styrka sen igen.

Nu måste jag sätta igång att städa

Hej så länge

2009-03-19 @ 21:08:23 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0