Torsdag...

Vad dålig jag har blivit upp att uppdatera bloggen sedan vi kom hem från Thailand,
fy mig haha. Nä det ska blir bättring jag lovar ;O).

Igår blev det vilo dag för mig, Alda fixa mitt hår efter jobb och jag fixade hennes så jag var inte hemma förrän kl nästan var halv tio och då var det bara att äta och sedan gå igenom dagen kost. När jag var klar med det var det dags att hämta Fredrik på interpool. Sedan somnade jag när jag kom hem.

Idag har varit en bra dag på jobb =) lagom att göra och mycket roliga arbetskamrater haha många goda skratt idag ;O)
Nu ikväll blir det snart boxningsträning med Fredrik och sedan kommer Theresa och Fredrik på besök. Ska bli trevligt =)

Hörs sen
2009-03-12 @ 18:58:13 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0