Checklista

Handla frukt och Grönt (mums älskar frukt och Grönt)


Handla mat ( Är också nödvändigt)
 
Få sista sprutan Geradasil(Inga tårar kom inte hihi)
♥ Fixa naglarna(Dom blev jättefina :o)
Träna ( detaljer om träningen kommer upp lite senare under dagen)
♥ Till Entré med Mämmi :o) 
(haha hör på denna, jag har ju köpt leggins nu i två omgångar och trott att det varit sådana jag tänkt mig.
Har sett så många ha dom men det finns ju så sjukt många olika sorters. Men så träffa jag en tjej som hade sådana som ja sett på alla och det var ju inte rätt jag hade köpt så klart. Idag hittade jag rätt weeeiii tredje gången gillt, som ja har letat hahaha)
Tupperware Party( Bra grejor det :o) man skulle kunna köpa allt ju haha)
2009-03-30 @ 07:52:58 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0