Världens bästa födelsedag!

Dagen idag har varit helt underbar!
Allt började redan imorse när jag vaknade upp bredvid världens bästa pojkvän! Känna att den man älskar bara pussar och kramar en när man nyss vaknat är det bästa som finns! Älskar dig så himla mycket Fredrik!
Jag fick även lite presenter av honom hihi, en thailändsk kokbok (kunde inte bli bättre), en bok med olika shotar man kan blandar (inte helt fel det heller;o) ) och sedan fick jag även en vinägerflaska som var som en pingvin så söt!


  


Jag har haft fullt upp på jobb idag så att dagen har gick så fort!
Jag är jätteglad för alla er som ringt och skickat sms!
Tack än en gång för att ni kom ihåg min dag :o)

Kvällen bestod av mys pys med Fredrik. Vi lagade 3-rätters middag TILLSAMMANS och det blev super gott!
Sedan såg vi även en film som var jäckligt bra faktiskt.
Det var Alda som sa den var bra så tänkte då ser vi den.

 
Det är inte alla filmer som har en 78åring i huvudrollen
Coolhetsmässigt så är i vilket fall Clintan inte en dag över Dirty
Harry. I Gran Torino spelar han Walt. En bitter, konservativ, xenophobisk, 
men på något udda sätt sympatisk karaktär som precis har jordfäst sina

vlidna fru. Hans söner och deras familjer har en relation till honom som 
bäst kan beskrivas som en plikt eller ett tvång.
Kärleken är sedan länge borta och kvar är bara slitningarna mellan gammal och ung. Två tvångmässigt bekanta parter som en gång i tiden kanske varit vänner.
På hemmaplan har inte Walt det ett dugg lättare. Med åren har det helamerikanska kvarterett han bott i förvandlats till en multinationell
kompott där uthängda Stars and stripes-flaggor syns allt mer sällan.
Walts grannar har därtill problem med ett av de lokala gängen och när
konflikten rinner över till hans gräsmatta så tar den bittre 
Walt saken i egna händer.
    

Nu ska jag gå och lägga mig! Ska upp jättetidigt imorn bitti.
Hade tänkt gå ner till gymmet innan jobb. Sedan blir det att jobba till kl 13.
Efter det så ska jag hämta tårtor jag beställt, ska ha släkt kalas imorgon och
vi blir 17 pers så det ska bli jättetrevligt.

Hörs imorn!



2009-03-21 @ 01:19:34 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0