vilket bra start på dagen haha....

Ställde kl igår på 05.30 för jag tänkte hinna träna på morgonen och sedan hinna fixa till mig i lugn och ro...
Antingen ringde klockan inte imorse eller så har jag lyckats stänga av den imorse...minns fan inte att den ringt.
Men i allafall, jag vaknade 07.37 haha...vad mycket man hinner på den tiden??! Eller inte!
Så det vara bara att hoppa in i duschen och börja göra sig iordning direkt istället.
Får väl trösta mig med att jag varit på gymmet
Måndag 45min cross
Tisdag 60min cross
Onsdag 45min cross
Torsdag 45min cross
Fredag VIlodag
Lördag Vilodag
Söndag gymmet och åka rullor om vädret tillåter!

Ha en underbar lördag. Jag vet inte om jag hinner skriva mer idag för har fullt upp, jobbar till klockan 13 sedan hämta tårtorna direkt sedan hemma och fixa det sista innan gästerna kommer klockan 15. Efter det som kommer till
vänner hem till oss ikväll så ska vi kolla film och så.

Nä nu ska jag köra till jobb.
2009-03-21 @ 08:21:09 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0