Underbar dag tillsammans..

Ikväll hade jag bokat bord på T-bone, var första gången vi var där och vi blev väldigt nöjda =)
Där var bra service och mycket mycket god.


Vi åt kvällen erbjudande som var:

Vitlöksbröd


Ryggbiff med rotfrukter,  två olika sorters såser (rödvinssås och bearnaisesås)


Sedan fick man vid sidan om Idahopotatis


Brownie
 till efterrätt

Väldig gott kan ja säga...
Men huvudrätten var så mäktig så jag tog typ en tugga på brownie sedan klarade jag inte mer...haha.

När vi skulle gå där ifrån så regnade det nått kupiöst men vi hade ett paraply med oss så vi gick hem =)
Hyrde en film på vägen =)

"Tack för en underbar dag Fredrik!!!
Du är världens bästa, vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig!
Jag älskar dig så!!!!
Puss din Madeleine"


Natti Natti på er alla

2009-05-22 @ 00:22:54 Kärlek Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0