Vecka 5

Start datum: 30/3-09

Vikt:
 Veckan 5: (4/4-1/5)  -0.3 kg



Totalt: kg - 3.2 kg




Mättning:

Vad:  -0 cm                                          Totalt: -3.5 cm
Knä:  -0,5 cm                                          Totalt: -2 cm
Lår:   - 1 cm                                          Totalt: -2 cm
Höft:  -1 cm                                             Totalt: -6 cm
Mage ( under naveln) -0,5 cm             Totalt: -4.5 cm
Mage ( övanför naveln) -1 cm              Totalt: -4 cm
Arm: -0 cm                                              Totalt: -1 cm



Träning: Denna veckan har det blivit mycket morgonpromenader och det kommer jag fortsätta med. Riktigt härligt och jag tycker faktiskt jag får resultat i fettförbränningen. Mitt knä klarar inte av för mycket påfrästning än så tar det rätt lugnt med crosstrainern tills jag tränat upp knäet lite mer. Styrketräningen har också gott bra, ökat en del vikter så det är känns bra =).

2009-05-01 @ 11:06:08 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0