Vecka 6

Start datum: 30/3-09

Vikt:
 Veckan 5: (2/5-8/5)  -0 kg



Totalt: kg - 3.2 kg




Mättning:

Vad:  -0 cm                                          Totalt: -3.5 cm
Knä:  -0  cm                                         Totalt: -2 cm
Lår:   - 0 cm                                         Totalt: -2 cm
Höft:  - 0 cm                                         Totalt: -6 cm
Mage ( under naveln) -0,5 cm          Totalt: - 5 cm
Mage ( övanför naveln) -0,5 cm       Totalt: -4,5 cm
Arm: -0 cm                                           Totalt: -1 cm



Träning: Denna veckan har det blivit 3 vilodagar. Rätt många för att vara mig men jag har lyssnat på kroppen och jag har behövt den vilan. Morgonpromenader är min enda förbränning metod just nu ska öka med morgon och kväll så småning om men inte riktigt än. Nytt med promenaderna är att jag har köpt ett par jättefina "walking" skor och dom är super!!!  Det bästa skor jag någonsin gått i faktiskt. Det som är riktigt bra med det här också det är att jag kan gå på löpbandet igen utan att få ont i knäet =) Är perfekt sådana regniga dagar som det varit nu den här vecka.
Jag har även gjort ökning i styrketräningen hihi, biceps, triceps och axel övningar =) weeei går verkligen framåt.
Denna vecka har jag ju inte gått ner någonting men är inte särskilt besviken för jag börjar verkligen se förändringar på min kropp och känner den framförallt på kläder

2009-05-08 @ 23:45:01 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0