Ball kväll och en riktig slappesöndag

Gårdagens girlnight blev riktgit trevlig. Tjejerna kom till mig vid åtta tiden. Vi hade bra musik igång, jag drack Pepsi Max och dom andra drack vin och cider. Mycket tjejsnack =) och mycket gamla minnen snack. Vi spelade Våghals sjukt ball spel att ha på förfesten och under en girlsnight =)
Det blev även lite karaoke men vi lyssna mycket på David Guetta, Akon haha Sexy bitch ;o)

Vid tolv blev det DAS BÅT! Som alltid har jag ALLTID lika kul där. Får erkänna att det är Malmös bästa nattklubb för tillfället!!! Dj som var där denna veckan var även en av dom DJs jag känner så klockren musik denna kväll också =) Vi hade så jävla ball och dansa som fan. Vi med andra ord ägde dansgolvei! Eller hur tjejer ;o) vet ni läser detta nu :o)

Tack tjejer för en helt underbar kväll!!!!!!

Lite bilder från igår:
  

Fler på pixbox :o)

Idag söndag har det varit en riktigt slappesöndag. Jag, Fredrik och Alexander åt god frukost med bullar och gott pålägg. Sedan har jag varit och träffat Mämmi en stund, vi var och handla frisör produker =) behövdes fyllas på.
När jag kom hem vilade jag middag i 2timmar och sen har vi bara chillat i soffan.
Fredrik och Alexander gick och hyrde en bra film. S.I.S special investigation spection, en bra action film.


Nu ska jag köra Alexander hem sedan blir det rätt ner i bingen när jag kommer hem.

2009-10-18 @ 20:55:31 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0