Lite sent inlägg, men det var det som hände..

Ja gårdagen var fullbokad så det var därför det inte bjöds på något inlägg då, det enda som var igång i min dator igår var spotify =)

Klockan 9.00 började jag jobb. Jag började med en färg, sling och klipp och där efter en sling och klipp. Halv 1 kom dagens höjdpunkt. Bruduppsättning, jag är ingen person som vill skryta eller så men själv tyckte jag att uppsättningen blev fantastisk fin =) och det tyckte bruden också sån tur var hihi. Det som var lite speciellt med den här bruden var att hon blev sminkad av sin vännina hos oss plus att hon bytte om till brudklänningen! Så vacker hon blev =) Lite kul att se en helhet, annars brukar man bara få se bruden med mjukis byxor och en fin uppsättningen man gjort och sedan går dom och ska bytta om någon annanstans. Jag kommer visa bilder sen ;o) Ska få foton av brudparet när vi ses nästa gång.

Efter henne hade jag en klippning kvar och det slutade med att jag inte kom ifrån salongen förrän klockan var 14.45. Direkt från jobb kör jag hem till P. Fixar hennes hår inför jubleiumfesten hon skulle på senare på kvällen. 

Jag kom inte hem förrän klockan var 17.00 och jag var helt slut i rutan. Men hade ändå ingen ro att vila middag. Tjejerna skulle inte komma förrän vid 19.30-20.00 så hade en stund på mig att fixa lite. Så jag körde igång direkt, jag börja plocka undan här, åt lite och börja göra mig iordning inför kvällen =)

En smygtitt på hur kvällens outfit ;o)

2009-10-18 @ 19:07:38 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0