Älskar morgonpromenader

Finns det något härligare än att gå en morgonpromenad??!
Visst det kan vara svårt att dra sig upp ur sängen men när man väl kommer ut sen och det har gått en stund så piggnar man till på ett helt annat sätt än om man bara stiger upp ur sängen fixar till sig och sen sticker till jobb.
Nu känner jag mig utvilad, pigg av det friska luften ( det känns att hösten börjar närma sig), duschat, nästan fixat till mig helt. Sedan blir det en härlig frukost med gröt och bär, en fullkorns smörgås med kalkon =) mums

Ha en bra dag mina vänner
Tjingeling
2009-09-23 @ 07:57:53 Träning & Kost Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klänningen är från Nelly :) Vad roligt med ny bil! Pusss

2009-09-23 @ 09:04:55
URL: http://emeliiiees.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0